2017年10月4日 星期三

玉兔賀中秋2017

其實中秋節先黎整兔仔我都唔係第一次架啦,有一年我整咗迷你花好月圓蛋糕同賀卡,今次趁國慶假期,最後衝刺。




大家都知我懶架啦,要開壇真係比較難。



拎返D三億五千萬年既粘土出黎,有好多都乾晒,唔用得啦。



黃色既兔仔係首版黎,我都只係用咗一枝比較粗既針同少少白膠漿就做咗出黎啦。



跟住唔覺唔覺就做咗五隻色出黎,有大有細、燕瘦環肥。



拎五粒放上手,都幾得意。




我個人唔多好紫色,但有人偏好紫色、藍色。



粉紅色係最受歡迎既,有人問做乜冇白色既?



因為白色要再開顏料,我懶吖嘛,有現成既料就用咗先啦。



返到公司,梗係要招呼咗自己先啦,貼係電腦頂,真係幾得意。



眾志成城,D兔仔好快就俾大家領養晒啦。

祝各位有個愉快既中秋節!

5 則留言:

  1. 很可愛啊!
    May姨,佳節愉快!

    回覆刪除
  2. 我諗你就算做多啲都一樣會冇晒,因太可愛嘛…
    也祝你佳節愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經唔接受郵寄要求架啦,或者出年整D升級版出黎賣,唔知有冇人啋我呢?

      刪除