2018年2月2日 星期五

碌柚核側柏籽洗髮露

早前自己脫髮情況嚴重,每次洗頭都落下很多。

在報上看見這款產品,即管死馬當活馬醫,買來試試。





椂柚核及側柏籽




標榜有防脫髮及活髮根的功效




相信主要是去油垢,令毛孔暢通,改善頭皮健康。




以正常洗頭方法,每次用上兩回洗髮水,照樣隔天就洗一次頭。




因為不含甲醛、防腐劑、二噁烷等化學劑,可以用得安心。




價錢比我之前買的五十惠便宜了許多,但用了兩個月後,脫髮情況大大改善。所以我會繼續用一段時間,原本之前買下的摩洛哥堅果的護髮產品,就偶爾才拿來用吧。


我可是真金白銀買回來的,不是鱔稿啊!

4 則留言:

  1. 洗髮露會殘餘化學物, 久唔久轉下係好, 試下天然茶籽粉啦, 我用佢都好甩少D.
    另外, 我用lush洗髮梘都甩少過普通洗頭水.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未用過茶籽粉,依家同用普通洗頭水咁上下方便。用住先啦。

      刪除
  2. 搵啱洗髪水真係幾難…
    我都想唔好甩咁多頭髮,但我又冇去理,可能男性不那麼著意吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 男性只要唔秃,都冇乜所謂架啦。

      刪除